داستان های جذاب و خواندنی

داستان های جذاب و خواندنی
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان های جذاب و خواندنی و آدرس mahdi128.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





كدام مردها ورزشكارترند
مردانی كه انگشت حلقه‌ آن‌ها بلندتر از انگشت اشاره‌شان است، نسبت به دیگران توانایی بیشتری در 3 زمینه مالی، اجتماعی و سرگرمی‌ها دارند. در واقع این مردها بیشتر می‌توانند به فعالیت‌های ورزشی و حتی فعالیت‌های مربوط به موسیقی اشتغال داشته ‌باشند.
باید گفته شود، بانكدارانی كه انگشت حلقه بلندتري دارند موفق‌ترند. دلیل اصلی این است كه آن‌ها بیشتر ریسك را می‌پذیرند و سریع‌تر نسبت به تغییرات بازار واكنش نشان می‌دهند.
اندازه انگشتان بر چه اساسی‌تعیین می‌شود

«زاك مندنهال» محقق كه در زمینه اندازه انگشتان تحقیق كرده ‌است می‌گوید: «قرارگرفتن در معرض هورمون تستوسترون در دوره بارداری نه تنها روی رشد مغز جنین تاثیر‌گذار است بلكه رشد انگشت حلقه را نسبت به انگشتان دیگر كندتر می‌كند. از طرف دیگر قرارگرفتن در معرض هورمون استروژن كه نوعی هورمون جنسی زنانه است اثری عكس این را دارد.»

شجاعتی كه از هورمون‌ها می‌آید
دانشمندان كشف كرده‌اند؛ میزان هورمون است كه تمام ویژگی‌ها را ایجاد می‌كند. در واقع میزان هورمون تستوسترون در بدن روی اندازه انگشت‌های دست تاثیر‌گذار است. این عامل هم در مورد مردان و هم در مورد زنان صادق است، این عامل روی شخصیت مردان تاثیرگذاری بیشتری دارد و روحیه آن‌ها را تغییر می‌دهد.

این تحقیقات رابطه بین هورمون تستوسترون و ریسك‌پذیری در بین مردانی كه انگشت حلقه بلندتري نسبت به انگشت اشاره دارند را نشان مي‌دهد. در واقع این حالت در زمان رشد جنین انسان‌ها در رحم وجود دارد. هرچه یك جنین در حین رشد در معرض هورمون تستوسترون بیشتری قرار گیرد با احتمال بیشتری در زندگی آینده خود دست به ریسك می‌زند.

فرق زن‌ها و مردها
پروفسور «گاد ساد» یكی از محققانی كه در زمینه اندازه انگشتان تحقیق كرده‌ است می‌گوید: «در زنان معمولا اندازه این 2 انگشت یعنی؛ انگشت حلقه، انگشت اشاره برابر است. برای اندازه‌گیری شما باید به‌طور دقیق فاصله بین نوك انگشت را تا محل اتصال با كف دست اندازه‌گیری كنید. در مردان معمولا انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است.»

زيباترها
دكتر «كامیل فرندزی» از دانشگاه ژنو و همكارانش نسبت بین 2 انگشت حلقه و اشاره را برای ۴۹ مرد اندازه‌گیری كردند، سپس تصویر آن‌ها را به‌صورت تصادفی به خانم‌های داوطلب تحقیق نشان دادند. به خانم‌های داوطلب این تحقیق گفته شده بود كه به چهره‌ها از نظر زیبایی مردانه و این‌كه كدام می‌توانند به‌طور بالقوه شریكی برای زندگی باشند، حالت مردانگی و تناسب آن‌ها، امتیازی بدهند.

محققان دریافتند هرچقدر نسبت بین انگشت اشاره به انگشت حلقه كمتر باشد، زن‌ها امتیاز بالاتری داده بودند.دكتر فرندزی می‌گوید: «احتمالا این موضوع از اینجا سرچشمه می‌گیرد كه این آقایان چهره همسان و هماهنگ‌تری با زنان دارند در واقع تفاهم ظاهری و همسان‌سازی می‌تواند از دلایل زيبايي یك فرد باشد.»

آیا بین چهره و انگشتان ارتباطی هست؟
هرچه انگشت حلقه به نسبت انگشت اشاره بلندتر باشد، به همان نسبت چهره افراد برای دیگران زيبا‌تر خواهد بود البته باید گفت این اثر بیشتر روی دست راست فرد بررسی می‌شود نه دست چپ.در واقع طبق ادعای محققان، اندازه انگشت‌ها كاملا به دليل اثر هورمون‌ها میزان می‌شود و همین هورمون در سنین بلوغ روی چهره فرد تاثیر می‌گذارند و باعث پیدایش زيبايي ظاهری در نظر زنان می‌شوند.

چگونه طول انگشت را اندازه بگیرید
1. انگشتان‌تان را كاملا صاف نگه دارید و به كف دست نگاه كنید(دست راست بهتر است).
2. حالا از نوك تا پایین‌ترین بند انگشت را اندازه بگیرید بند پایینی انگشت اشاره كاملا مشخص است ولی بند پایینی انگشت حلقه كمی ابهام‌آمیز است چون مجموعه‌ای از خط‌ها در كنار هم قرار دارند.
3. روی بند پایین انگشت حلقه، خطی را انتخاب كنید كه بیشتر از همه به كف دست نزدیك است، نقطه وسط خط این بند را علامت بزنید.
4. حالا از نقطه‌ای كه علامت زده‌اید تا نوك انگشت را اندازه بگیرید، حواس‌تان باشد كه اندازه ناخن اصلا مهم نیست.

پولدارتر مي‌شوند
محققان دانشگاه كمبریج انگشتان دست راست 44 مرد كه در بازار سهام لندن مشغول به كار بودند- شغلی كه نیازمند تصمیم‌گیری‌های سریع و متوالی و عكس‌العمل‌های سریع فیزیكی است- را اندازه‌گیری كردند.

محققان افرادی‌كه نسبت انگشت اشاره آن‌ها از انگشت حلقه بلندتری برخوردار بودند را به‌مدت 20 ماه با سایرین مقایسه كرده و مشاهده كردند كه این افراد نسبت به سایرین 11 برابر بیشتر درآمدزایی دارند.

طی همین دوره زمانی، افرادی‌كه در این شغل از تجربه بیشتری برخوردار بودند به نسبت افراد بی‌تجربه 9 برابر بیشتر درآمدزایی داشتند. همچنین در میان افراد باتجربه كسانی كه از انگشت حلقه بلندتری برخوردار بودند 5‌برابر دیگر افراد در كار خود موفق بوده و پول به‌دست می آوردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:10 ] [ مهدی رضایی ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

یاد بگیر ، قدر هر چیزی را که داری بدانی، قبل از آنکه روزگار به تو یادآوری کند که: می بایست قدر چیزی را که داشتی، میدانستی ...
آبان 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392
امکانات وب